Första sidan

24 februari 2011

Veckan har gått så fort! Det är helt sinnessjukt. Men otroligt bra har jag haft det :) jobbat, ätit middag på brasseriet med de bästa, hängt i studion, varit ute och sovit en del. Riktigt skönt. Igår var vi på birger, rebecca & fiona spelade. Det var grymt, de spelade mkt bättre än jag har hört förut så det var positivt. Hade så fruktansvärt kul hela kvällen!
Kvällens pik går till miss emma blomqvist, som tydligen inte har lärt sig att man inte ska slå människor med knytnävar i ansiktet. Gör aldrig om det, det råder jag dig till. Kvällen slutade lite väl diffust, hörde nåt om chilinötter & kaffe i dejans knä, och några poliser? Fint. Fick i alla fall träffa min man idag, och det var guld. Han är så fin. Finaste finaste finaste. Och bara bara min :)
ltkej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0